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Perhaps someone replaced the Bendix brake with a Lucas.
Thats o.K. because the Lucas is way better.
Keep in mind that you need the 12mm disks and not the 8mm ones.
Look, you can even upgrade to vented disks
http://www.twingotuningforum.de/attachment.php?aid=3980
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The Problem with the wrong disks is that the brake pads might get stuck between the calipers and the disk once they are worn.
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66,5 mm is for ventilated disks, not your business.
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Yes, I measured it and it's 58.5mm.
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Is there a manual for this kind of brakes? The manual I have mr305twingo3-section30-37.pdf shows only the older type.
Looks like Renault 5 Haynes book has the info, it looks like the same as a Girling caliper.
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Vor 11 Stunden
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: Vor 11 Stunden von Broadcasttechniker.)
Man kann nicht einfach zwischen der massiven und der innenbelüfteten Scheibe wechseln.
Nicht in die eine und auch nicht in die andere Richtung.
Punkt.
Aber das hast du ja jetzt gemerkt.
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Vor 36 Minuten
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: Vor 27 Minuten von Broadcasttechniker.)
Wenn der Sattel selbst über Beläge und Scheibe passt, dann verstehe ich das nicht.
Ein Dickenzuwachs von 4mm würde eine seitliche Auslenkung von2 mm bedeuten.
Da sind die 3,5 mm Länge zuviel schon nicht plausibel.
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